Soko G-4 "Super Galeb"
G-4 "Super galeb" je jugoslovenski školsko-borbeni avion s turbomlaznim motorom, namenjen za prelazno školovanje pilota. Razvijen je kao savremeniji naslednik aviona "Galeb" G-2, većih mogućnosti i sa borbenom namenom za dejstvo protiv ciljeva na zemlji.
Projekat i kompletan razvoj je vodio Vazduhoplovnotehnički institut, a proizvodnju fabrika aviona "Soko" iz Mostara. Prvi prototip je poleteo 18. jula 1978. godine, a serijska proizvodnja je započeta tokom 1983. godine.
U Muzeju vazduhoplovstva se čuva zadnji deo trupa aviona G-4 (oznake - 23733) „Minka“ koji je u toku borbenog leta kod Ličkog Ribnika 24.09.1991. godine pogođen raketom iz lakog prenosnog sistema PVO na visini od 2100m, pri brzini od 720 km/č. Pilot potporučnik Branislav Ivanovski je, i pored teških oštećenja letelice, bez većih problema vratio avion u bazu na aerodrom Udbine gde je u poljskim uslovima izvršena popravka i zamena celog zadnjeg dela. Avion je nastavio da se koristi u borbenim dejstvima i još uvek leti. Ovaj događaj svedoči da je avion G-4 jugoslovenske proizvodnje vrlo izdržljiv na pogotke samovođenih raketa zemlja-vazduh.