Соко Г-4 "Супер Галеб"
Г-4 "Супер галеб" је југословенски школско-борбени авион с турбомлазним мотором, намењен за прелазно школовање пилота. Развијен је као савременији наследник авиона "Галеб" Г-2, већих могућности и са борбеном наменом за дејство против циљева на земљи.
Пројекат и комплетан развој је водио Ваздухопловнотехнички институт, а производњу фабрика авиона "Соко" из Мостара. Први прототип је полетео 18. јула 1978. године, а серијска производња је започета током 1983. године.
У Музеју ваздухопловства се чува задњи део трупа авиона Г-4 (ознаке - 23733) „Минка“ који је у току борбеног лета код Личког Рибника 24.09.1991. године погођен ракетом из лаког преносног система ПВО на висини од 2100м, при брзини од 720 км/ч. Пилот потпоручник Бранислав Ивановски је, и поред тешких оштећења летелице, без већих проблема вратио авион у базу на аеродром Удбине где је у пољским условима извршена поправка и замена целог задњег дела. Авион је наставио да се користи у борбеним дејствима и још увек лети. Овај догађај сведочи да је авион Г-4 југословенске производње врло издржљив на поготке самовођених ракета земља-ваздух.