Икарус ''451 M''



На основу пројекта 451 развијен је први југословенски млазни авион Икарус 451М са два турбомлазна мотора, који је углавном задржао облик и габарите авиона 451. Слово М додато је као ознака за млазни авион. Највећа разлика између ова два модела је у кабини, јер је пилот био у седећем положају.

Први лет извео је пробни пилот Тугомир Пребег 25. октобра 1952. године, чиме је отпочела ера млазне авијације код нас.
Током 1954. године, појавила се верзија С - 451М "Зоља" са мотором смештаним у оси крила. Обе верзије авиона имале су по два француска мотора „турбомека палас” за које је лиценцу купила фабрика мотора у Раковици. Израђен је један прототип авиона 451М, који је летео све до 1959. године, да би 1961. године био предат Музеју ваздухопловства. 

Пилот Иван Чрњарић је 19. маја 1960. године на "Зољи" постигао светски рекорд у брзини за своју класу авиона – 501 км/ч. Једини примерак "Зоље" није био наоружан и добио је цивилну регистрацију, а расходован је 1968. године због оштећења на стајанци.